U PMI di a fabricazione glubale hè stata di 57,1 per centu, finendu duie aumenti consecutivi

U PMI di a fabricazione glubale hè cascatu di 0,7 punti percentuali à 57,1% in April, a Federazione Chinesa di Logistica è Compra (CFLP) hà dettu u venneri, finendu una tendenza crescente di dui mesi.

In quantu à l'indici cumposti, u PMI di fabricazione glubale hè falatu ligeramente cumparatu cù u mese passatu, ma l'indici hè stata sopra à 50% per 10 mesi consecutivi, è hè stata sopra à 57% in l'ultimi dui mesi, chì hè un altu livellu in l'ultimi mesi. anni.Questu mostra chì l'industria di a fabricazione glubale hà rallentatu, ma a tendenza basica di ricuperazione stabile ùn hà micca cambiatu.

In April, l'IMF prevede una crescita economica globale di 6 per centu in 2021 è 4,4 per centu in 2022, in crescita di 0,5 è 0,2 punti percentuali da a so previsione di ghjennaghju, hà dettu a Federazione Chinesa di Logistica è Acquisti.A prumuzione di i vaccini è l'avanzamentu cuntinuu di e pulitiche di ricuperazione ecunomica sò riferimenti impurtanti per l'IMF per aghjurnà a so previsione di crescita ecunomica.

Tuttavia, deve esse nutatu chì ci sò sempre incertezze in a ricuperazione di l'ecunumia glubale.A recurrenza di l'epidemie resta u più grande fattore chì afecta a ricuperazione.U cuntrollu efficace di l'epidemie resta un prerequisite per a ricuperazione sustinuta è stabile di l'ecunumia glubale.À u listessu tempu, i risichi di l'inflazione è u debitu crescente causatu da a pulitica monetaria loose cuntinuu è a pulitica fiscale espansiva sò ancu accumulate, diventendu dui periculi oculati in u prucessu di ricuperazione ecunomica glubale.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2021